Barnvagnar!

Det här med barnvagnar är verkligen en djungel. Även om det är tidigt ännu så har vi börjat kika runt på nätet… Jag vill i alla fall ha en vagn som går bra i terräng främst och som går bra att jogga med. Sedan ska ju babyn ha det bra såklart! Läser man i diverse mamma-forum så får man ju 1000 förslag och det gör ju verkligen inte saken lättare. :)

Kanske har några experter här bland mina läsare som kan tipsa mig om ett märke/sort? :)

Sedan vägrar jag ha en vagn i färgerna svart, brun, röd & grå. :) Vill antingen ha en färgglad eller ljus. Hade helst velat ha en helt ekologisk/miljövänligt tillverkad vagn men har hittills bara hittat ett märke.

44931

 

One thought on “Barnvagnar!

  1. Hehe, ja du Anna… Välkommen till vagndjungeln:-)
    Mitt råd till dig, gå till Barnenshus el till babyproffsen och provkör vagnen:) efter 4 barn så är det rådet jag ger! Man är så olika när de gäller vagnar! Man ska själv gilla den å man hittar inte den rätta förns man varit runt på affärerna å känt ordentligt på de:-)
    Här hemma har vi nu en Brio, en babytravel Amsterdam och en babytravel Dublin. Jag vill även ha en massa vagnar:-) jag har avverkat Emmaljunga,brio mfl.
    Jag älskar barnvagnar:-) sitter 80% av tiden då jag är på nätet på blocket å barnvagnar:-)
    Lycka till:-) jag hoppas du skriver va de blir för vagn sen:-)

Kommentera!

