Lördag!

Nu ligger man här, likt en slagen krigare efter en dag i birsta city vid löningshelg. :) Jag skonade Björn och åkte istället med Ida. Väl där hittade jag ett par nya bh och trosor som inte var sådär supersköna men dom funkar. H&M måste ha den sämsta mamma-avdelningen jag sett. Alla kläder såg ut som hämtade ur en begravning och tydligen ska man inte få känna sig kvinnlig alls som gravid. Så jag hittade inget plagg alls. Blir till att näthandla eftersom utbudet är så dåligt i butikerna.

Nu när jag kom hem hade min älskade Björn städat huset, klippt gräset och handlat. Så jäkla effektiv karl man har! :) Nu ligger jag och vilar lite i soffan innan jag sätter igång med middagen. Älskar verkligen att komma hem till vårt hus. Det är så fint. Tråkigt att skogen bakom gallrades ur rejält men skitsamma. Vi kan inte göra något åt det utan inse att människor är hjärtlösa och gärna tar död på all natur till slut. Det tråkiga är bara att om all natur försvinner så försvinner även vi. That’s the sad truth.

20130525-174740.jpg

20130525-174749.jpg

20130525-174757.jpg

Kommentera!

