Katten som hoppade ut.

Vi har 3 utekatter. Men dom får bara vara ute då vi är hemma eftersom jag vill ha uppsikt. Dom lämnar oftast inte gården utan går som mest över till grannarnas tomter. I morse fick de gå ut i vanlig ordning och sedan kallade jag in dem då jag skulle åka till jobbet. När vi kom hem 9 timmar senare kom Sushi springande i jamande mot oss i en väldig fart. Jag blev jätteförvirrad över hur hon tagit sig ut. Då mindes jag att jag lämnade fönstret öppet i vårt sovrum på andra våningen för att vädra………. Där hade hon då hoppat ut. Hon hade inte skadat sig som tur var utan var mest bara glad att se oss. :)

Annars var jag in på H&M idag på lunchen för att hitta en kjol. Jag hittade en söt på mamma-avdelningen! På väg till kassan råkade jag snegla in bland alla bikinis och hittade en fin överdel i E-kupa!!!!! Och i fin färg dessutom. Jag blev så himla glad och var såklart tvungen att köpa den med eftersom jag aldrig sett den storleken på h&m! Nu slipper man ‘välla ur’ i sommar. Yayyy! :) Är supernöjd med mina köp! :)

20130530-203542.jpg

20130530-203554.jpg

5 thoughts on “Katten som hoppade ut.

Kommentera!

