Ensam men ändå inte

Efter jobbet mötte jag upp Elle och hennes underbara barn för att luncha lite. Efter det gick vi ut på stan och bara njöt av vädret… Vi unnade oss en glass i solen och bara mådde gott. Då vi satt där och såg Edwin och Emylee leka med varandra sa Elle ”Tänk att det där är mina barn…”. Då blev jag alldeles varm inombords. Snart ska jag få känna så. :)

Efter att ha vinkat av dem så var det nån timme kvar till Björn slutade så jag passade på att bara sitta med och njuta. Helt ensam. Bara andas lixom…. Underbart! Eller ja, ensam är jag ju inte. ;) Har ju alltid med mig nån nuförtiden. :D

Nu gör jag helg. :)

20130531-170134.jpg

20130531-170146.jpg

2 thoughts on “Ensam men ändå inte

  1. Längta, längta, längta! Snart får vi se lillen på en skärm. Längtar ännu mer till November. Vår lilla ängel faller ner i våra armar då. Älska dii Anna.

  2. Tack för en mysig stund idag Ubi <3 ja jag längtar tills ni får eran lilla gonäsa! Då kommer moster att pussa och snusa på småfötterna ;)

    Puuuuus!! <3

Kommentera!

