So fresh, so clean!

Idag har vi röjt här hemma… Ändå blir man inte klar! :P Både jag och Björn har hållit på hela dagen. Vi har städat, putsat fönster, jag har planterat om massa växter samt duschat några av de större. Jag kan inte få nog av gröna växter! Älskar det liv växter ger och för att inte tala om luften i hemmet som blir så mycket bättre. Vi var hem till mamma en sväng och åt middag… Fick sminka henne eftersom hon skulle på ”torgfesten”. Sedan åkte vi hem och fortsatte… Vi är inte riktigt klara men det känns skönt att ha fått en massa gjort. Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar och det ska bli så skönt att få vara hemma lite och greja! Ska börja kolla efter en byrå till vår kommande älskling. Sedan ska vi byta sovrum här i huset och börja förbereda barnkammaren. Vi ska även slipa och måla golven i rummen på ovanvåningen… Tur att Björn har en lång semester för jag tar bara en vecka i år. Ser fram emot att få börja inreda! ;P

Eftersom vi varit så duktiga idag så beställde jag några nödvändigheter på jotex. Några nya gardiner till köket och hallen på ovanvåningen samt lite nya fina sängkläder. :)

10-0106 85-3652 86-2691a

Kommentera!

