Ny Mascara

Dags för en ny mascara. :) Jag byter ut min mascara varje månad eftersom mascaror är rena rama bakteriefesterna. Dessutom har jag känsliga ögon och det finns inget mer irriterande än en gammal smulig mascara.

Jag har ingen favoritmascara för tillfället så jag tänkte passa på att testa en ny! 100 % Pure Fruit Pigmented Mascara har jag varit sugen på länge eftersom ni kanske vet att jag ääääälskar 100 % Pures produkter! Jag tog färgen ”Blackberry” som är en mörk lila färg. Tänkte att det kunde vara lite kul att testa nåt nytt! Lila är ju en färg som framhäver alla ögonfärger och får verkligen ögonen att lysa. :) 195 :- på eleven.se

Mascaran är helt naturlig! Här är ingredienserna: Camellia Sinensis Leaf Extract (Organic Green Tea), Tocopherol (Vitamin E), Cera Alba (Honey Beeswax), Rubus Fruticosus Fruit Extract (Blackberry Extract), Ribes Nigrum Fruit Extract (Blackcurrant Extract), Rubus Idaeus Fruit Extract (Raspberry Extract), Hydrolyzed Oat Protein (Oat Protein), Hydrolyzed Wheat Protein (Wheat Protein), Pantothenic Acid (Pro-vitamin B5), Fucus Vesiculosus Extract (Seaweed Powder), Coconut Stearic Acid (Coconut Acid), Mica, Theobroma Cacao Seed Butter (Cocoa Butter), Pearl Powder, Oryza Sativa Germ Powder (Rice Powder), Theobroma Cacao Extract (Cocoa Powder), Coffea Arabica Seed Extract (Powdered Coffee Beans), Mel (Lavender Honey), Origanum Vulgare Leaf Extract (Oregano Extract), Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract (Thyme Extract), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (Rosemary Extract), Lavandula Angustifolia Flower/Leaf/Stem Extract (Lavender Extract), Hydrastis Canadensis Extract (Goldenseal Extract)

fruit-pigmented-mascara-blackberry

mascarablackberry_500x500

Återkommer med recension! :)

5 thoughts on “Ny Mascara

  1. Intressant med en lila! Inte alls som den klassiska blåa antar jag, låter som den skulle kunna vara bra.

  2. Nu förolämpar du barn världen över. Jag skulle hellre kalla det lite sinnessjuk med tanke på att du för en konversation med dig själv i en kommentar till ett inlägg på en blogg.

  3. Den måste jag prova i röven:) Nä jag bara skoja. Det va ganska barnsligt sagt. Men jag är väldigt barnslig också.

Kommentera!

