Sådärja!

Idag har jag varit ledig och det har varit perfekt ‘stanna inne’-väder. :) började morgonen med en mysig frukost och sedan har jag hämtat ut de nya gardinerna jag beställde här om dagen. De var verkligen utsöta! :) sedan har jag hållit på att tvättat alla gardiner, bytt lite här och där… Nu har jag fått lite ordning i alla fall. Vi ska ju börja renovera lite till sommaren och det ser jag fram emot! Fräscha golv och nya bänkskivor till köket. Dom vi har nu är svarta…. Och alla som känner mig vet att jag verkligen inte gillar svart inom hem och inredning, för mig är det en sorgsen färg. :/ jag vill ha ljusa bänkskivor, gärna i rent trä. :)

Nu kom Björn hem så nu är det mysdax!! :)

20130605-194122.jpg

20130605-194132.jpg

Kommentera!

