Mmm… Tomatsoppa!

Äntligen är arbetsdagen över! :) Dagen har som vanligt gått bra! Vi hade en fb-tävling i helgen och idag valde jag ut vinnarna av en härlig goodiebag! Så kul när man får använda sociala medier i arbetet. :)

Strax är det Top Model på tv… Jag har följt det sedan starten och kan inte sluta kolla.. Även om det är lite tjatigt ibland. Har nyss avnjutit en god tomatsoppa och nu blir det en calippo till efterrätt. ;) Björn överraskade mig med ett pack med 5 st då vi kom hem. :))))))

På tors-fre jobbar jag bara till 15 och är som vanligt ledig i helgen. Är så otroligt tacksam för att jag varit ledig typ varje helg nu. Det är underbart att gå vara ledig med Björn och bara mysa på här hemma. Snart är det dags att börja ‘boa’ till barnet och det ser jag fram emot! Om en vecka exakt är det UL och jag önskar att veckan går förbi FORT!! :) längtar ihjäl mig!! Ska äntligen få se mitt lilla <3.

I morgon blir det lunch på Basilica! Ska äntligen få träffa Elle dom har varit på utbildning en vecka. :) är så stolt över henne, nu har hon regelbundna pass på Sensia och en grym spinninginstruktör. Hon är en sann inspiration!!

20130610-195948.jpg

Kommentera!

