Klänningar! / Grattis!

Idag har jag varit hemma från jobbet och bara vilat hela dagen! Det har varit svårt att bara ligga ned men kände även att det var välbehövligt! Mår mycket bättre.

På eftermiddagen fick jag ändå kliva upp eftersom jag skulle hämta ut lite medicin till Sushi och åka och fira mamma som fyllde år idag! :) Grattis mamma!!! Hon fick lite hudvård och ett tjusigt halsband från Blond Accessories!

Väl där hade mamma plockat fram och tvättat ett par klänningar som jag burit då jag var bebis. Fick med mig dem hem och det känns otroligt mysigt att min dotter ska få bära samma klänningar! <3 Snacka om att man fått perspektiv om vad som verkligen räknas här i livet nu! <3

20130619-200928.jpg

20130619-200945.jpg

One thought on “Klänningar! / Grattis!

Kommentera!

