Magen

Magen har verkligen börjat växa nu! :) Och det sparkas hårt inifrån. ;) Så himla mysigt. Utan tvekan den mest fantastiska känslan jag någonsin känt! :)
Jag mår superbra nu och illamåendet är som bortblåst. Det enda som gör sig påmint är att kroppen lättare blir trött och det märks speciellt på jobbet. Men jag kämpar på! Nu har vi ju gått halva tiden och i helgen går vi in i v22. På fredag är det dags för ultraljud igen. <3 Åååh vad underbart att få se henne igen!

20130626-195758.jpg

Nu ska jag få äta hemgjord bärpaj som min älskling bakat till mig idag! Med risk för att låta som en repad skiva så säger jag det igen; Jag har den mest underbara fästmannen i hela världen!!! :D

20130626-200031.jpg

20130626-200357.jpg

2 thoughts on “Magen

Kommentera!

