På lördag!

På lördag går vi in i vecka 23! :) ett steg närmare målet! Sparkarna i magen är otroligt hårda nu och man undrar ju om det är en liten karate kid som busar där inne! :) Även om jag känner mig stor och svullen redan så älskar jag känslan av att vara gravid nu. Jag känner mig otroligt privilegierad att få bära mitt barn, låter kanske konstigt men detta är utan tvekan det största som hänt mig. Allt annat är oviktigt just nu! Dessutom mår jag otroligt bra minus ryggvärk och svullnad… Men det äre ju värt! :)

20130704-223028.jpg

Är så förbannat glad att jag jobbar hela gatufesten! :) skulle inte ens betala 100 kr för att gå in! Kvalitén har sjunkit något så fruktansvärt de senaste åren och det är bara ännu en ursäkt för folk att supa till de stupar. Helt meningslöst med andra ord! :) Det bästa året var 2006 om jag inte minns fel! :) här är en bild på mig och min vän Johan från den gatufesten:

20130704-224348.jpg

Det finns säkert dom som tycker att den är jättekul i år, good for them! :D

Kommentera!

