Räknar ned.

Igår tog jag lite paus i bloggen. Kände att jag inte ville ha några ‘måsten’. Fick besök på morgonen av min gamla vän Josefin som var och hälsade på från Stockholm. Supertrevligt! :)

20130704-143851.jpg
Resten av dagen spelade jag tv-spel… Typ! :) jag åkte även in på skopunkten en sväng för att leta skor till mina svullna fötter. Hittade inga som var fina! Billiga eller inte så köper jag aldrig för ‘billighetens’ skull. Tänkte bara att jag skulle ha dom så kort stund och ville inte lägga någon förmögenhet på ett par ballerina. Så jag fick vara utan. :/ Får leta vidare sen. Vet dock inte när eftersom jag jobbar hela helgen… Men det gör inget, det är ju gatufesten här i stan så det är ganska mycket folk i rörelse! Sen nästa vecka har jag semester. :) Längtar så otroligt!

Nu är strax lunchen slut!

Kommentera!

