Work work

Jag har haft fullt upp hela dagen! Jobbat, lunchat med Josefin och sedan gått en snabblektion med Michaela då Marie klippte sig i hur jag kan hjälpa henne fixa håret då hon gifter sig. :) Ser fram emot att få både sminka henne och fixa hennes hår nästa lördag! :) Men först; jobba hela helgen och sedan SEMESTER! :D

Btw, jag har redan valt sminkning till min stora dag. :) Den här:

20130705-222635.jpg

20130705-222803.jpg
Kommer att passa så fint till min klänning! :) Vi vill ju ha ett vinterbröllop med kalla pasteller som tema. :)

One thought on “Work work

Kommentera!

