Smygstart ;)

Vi åker till Stockholm i morgon för en snabbvisit men jag och Björn smygstartade shoppingen redan idag! ;) Efter en god lunch i Birsta så hittade jag ett par sköna mamma-leggings och linnen. Dessutom hittade jag två superfina tunikor på Kappahl! Den första jag provade var då skön att det fick bli två, en vit och en rosa. Väl där spanade jag in deras ekologiska babykläder. Hittade en söt body och två par strumpor! :) I stockholm tänker jag verkligen gå lös på barnkläder! Det finns inget roligare att handla! :)

20130708-154404.jpg

20130708-154412.jpg

Efter att åter igen inte hittat några skor i Birsta så åkte vi på Willys. Det absolut sista stället jag vanligtvis skulle leta på och där stod dom! Som finaste sandalerna jag någonsin sett! :) på rea dessutom! :) ett par tygsandaler från Donna girl som var otroligt sköna! Älskar dem!! :)

20130708-154757.jpg

20130708-154811.jpg
Älskar hur tyget ser ut som blommor fram! :) Köpte två likadana par så har jag ev. Till nästa sommar också! ;P

One thought on “Smygstart ;)

Kommentera!

