Gosa!

Nu ligger jag här i vår sköna säng, helt slut efter ett par dagars bravader i Stockholm. Att gå runt gravid i flera timmar är ingen höjdare men jag vill ju ändå hålla igång! :) Det gör inget, jag blir bara påmind om att jag snart får träffa henne… Vår lilla bebis! <3
Vi hann med massor idag men jag måste säga att en av höjdpunkterna var frozen yoghurt (fettfri) mer valfri topping. Det var så sjukt gott! Tur att det inte finns här i närheten… Då hade jag nog ätit mig less. :) Jag är dötrött nu och skriver mer i morgon!

Natti alla läsare!

20130711-231832.jpg

Kommentera!

