Konstig dag…

Idag åkte vi ut till Birsta för att kika på skötväskor. Jag kände och klämde… Och blev inte klokare! De jag hade tänkt mig från skip hop kändes lite opraktiska. Den ena går inte att stänga helt och den andra är dyrare men känns billigare?! Det blir nog en skip hop ändå, det finns inga andra dom passar vagnen riktigt och jag vill verkligen ha en fin! Tusen tack för alla tips jag fått på bl.a. FB! :)

Köpte lite barnkläder på ellos av alla ställen! Hittade äntligen en gosig overall superbilligt! Som jag letat efter en sådan. :)

20130717-224738.jpg

20130717-224744.jpg

20130717-224752.jpg

20130717-224759.jpg
Nu fattas det inte så mycket grejer. Jag kommer att vilja ha det mesta klart ganska snart. Vägrar stressa i slutet utan vill känna mig helt lugn och redo. Snart är det bara 3 månader kvar! :)

Var tvungen att gå på en lång promenad förut för att få rensa tankarna lite. Släppte en person ut ur mitt liv idag som jag trott spelat en stor roll. Men efter att ha blivit illa behandlad gång på gång så får det räcka nu. Är då trött på att dras ned av människor som mår dåligt och som vägrar jobba på sig själva utan letar syndabockar de kan skylla ifrån sig på. Människan har aldrig ens frågat hur jag mått i min graviditet eller brytt sig överhuvudtaget. Sagt saker som hon vet sårar mig utan att ens blinka för att sedan vägra att be om ursäkt.

Nej tack! Resten av min graviditet tänker jag avnjuta i lugn och ro och jag tar avstånd från alla negativa energisugare som bara tänker på sig själva. Det är MIN tur att vara egoistisk nu och det tänker jag vara också!

3 thoughts on “Konstig dag…

  1. Vi köpte den där björnoverallen (fast i brunt) till William när han var bebis. Den är perfekt i brion!! ;)
    Dessutom är den SNYGG!!! :D

  2. Vad mycket fint du hittat :)
    Jag finns här och dansar med byxan nere bär de behövs!

Kommentera!

