Men hur svårt ska det vara!?

Denna jakt på en skötväska tar aldrig slut. Jag har verkligen kollat på ALLA. Jag förvånas verkligen över att detta är 2013 och 90% av väskorna är då förbannat fula att jag knappt skulle vilja spy i dem! Inte nog med det, de kostar! En bajsful, smaklös tråkväska tillverkad i Kina kostar minst 800 kr och går ända upp till 3000 kr(!!). Det är helt hutlöst med tanke på att många ser ut som 99-kronors väskor från typ Lidl.

Nu tänker ni kanske, men köp en billig väska bara?

Svaret är att jag inte kan det. Jag är otroligt petig med väskor i vanliga fall och de måste rymma ALLT inklusive barnets alla grejer. Jag har alltid med mig onödigt mycket saker och jag misstänker att jag kommer att ha lika mycket när vårt barn kommer. Skötväskorna har ofta flertal fack för mer organiserad förvaring. Dessutom MÅSTE den vara snygg. Inte för mycket begärt, kan man ju tycka.

Jag har hittat två favoriter i alla fall…. Inte billiga dock men det är väl bara att bita i det sura äpplet om jag inte vill bli totalt psyksjuk och typ springa omkring med en Ica-kasse hängande på vagnen. Båda är från Skip Hop. Perfekt för att hänga på styret på vår vagn tycker jag! Dessutom ser de lite roliga ut. :)

20130716-235149.jpg

20130716-235209.jpg

2 thoughts on “Men hur svårt ska det vara!?

  1. Tack för tipset Sandra! :) Jag har typ haft en sån där Svea-väska för ett tag sen som jag sålde. Kände att det var för få fack i den… Har iaf beställt en Skip Hop-väska nu :)

Kommentera!

