Kvällsnöje!

Efter att ha jobbat idag så har jag bara myst här hemma. Min gravidkropp blir allt tröttare åt kvällskvisten. Men det gör inget, det är då det är mest aktivitet i magen. ;) Så mysigt att ligga och känna och se sparkarna. :)

Nu när kilona kommer smygande så har jag börjat fantisera om tiden efter BF. Jag vill komma igång direkt och bli av med min gravidkilon så snart som möjligt. Jag vet exakt hur jag skall gå till väga och har redan lagt upp en plan. Jag är verkligen ingen jojobantare utan vet vad som krävs för att nå min målvikt! Och må bra där efter. :) Förstår mig inte på dem som äter för lite och går på periodiska jojodieter och enbart blir av med vätska och sedan intalar sig själva att dom gått ned så mycket i vikt trots att de inte har det egentligen och knappt orkar med något. För mig handlar det mest om att jag vet var min trivselvikt finns och hur jag får mest med energi och det får jag inte om jag släpar runt en massa extra kilon och ljuger för mig själv! Jag gillar att känna mig smidig, energisk, mätt och glad. :) Det mår nog min bebis gott av också! Så jag siktar in mig på det i november. Nu innan får det dessvärre räcka med promenader på helgerna och se till att äta en så färsk och grön kost som möjligt! :)

Tillbaka till ämnet, kvällsnöjet! :) Det var ju typ ett halvår sedan jag shoppade på ebay så jag kände att det var dags att unna sig nåt! Allt fokus har ju varit på barnet sista tiden och nu ville jag hitta något till mig själv. :) På Ebay kan man göra riktiga fynd.. Självklart är mycket ren skit men letar man noga så hittar man guldkornen! :)

Lösögonfransar är något man kan köpa i mängder på ebay för en billig peng från kinesiska grossister men man får kolla noga så att det är med tunna band. De flesta som säljs är för hårda och plastiga och är inte alls bekväma. Köpte hela rader och fransar man fäster styckevis som är mina favoriter. Dessa syns oftast i mina sminkningar eftersom de är lätta att sätta precis där man behöver. :) Dessa har jag köpt förr och verkligen älskar! 10 par fransar för 11 kr samt 10 kr för kartan med dem man fäster styckevis! :)

$(KGrHqZ,!l!FCenVbuUSBQ6p(of+mg~~60_12 $T2eC16R,!)kE9s4Z+lW-BRP)b,8u0g~~60_12

Sedan hittade jag två cardigans jag ville ha till hösten som var så fina! :) Dessa var också från en kinesisk grossist. Båda för 134 kr (med fri frakt!)!

11798_b1 kofya

Så, det var allt för idag! :) God natt! :-*

 

Kommentera!

