Nyttogöra

Ibland känns det skönt att få pillra med lite papper som jag gärna skjuter på. Jag och Björn har nyss kikat igenom våra försäkringar så nu känns allt så bra! :) Björn jobbar ju med försäkringar och har stort tålamod, jag däremot är slarvig och trög ibland så vi kompletterar varandra väldigt bra på den fronten! :) Det känns skönt att få saker ordnade nu, en efter en innan vår bebis kommer.

Nu har vi gått ca 61 % av graviditeten och det är 3 månader kvar. :) SOM JAG LÄNGTAR!! Det finns verkligen ingenting som kan stoppa mitt lyckorus just nu. Att få skapa ett liv med den man älskar är den största formen av kärleksbevis som finns och det känns fortfarande overkligt ibland. Jag längtar verkligen till förlossningen och känner mig inte speciellt rädd just nu. Jag vill helst föda så naturligt som möjligt (Oväntat va!? ;P) och sedan vill jag bara hem och påbörja våra liv tillsammans. Förmodligen blir det kanske inte så enkelt som jag hoppas men det är i alla fall min vision! På onsdag ska vi till barnmorskan, nu kommer vi att gå dit med lite kortare mellanrum eftersom vi snart träder in i sista trimestern. Idag kunde jag verkligen se hur lilla ”A” rörde sig i magen och bökade runt. Sedan kom det några rejäla sparkar efteråt! :) Kanske lade hon till sig lite mer bekvämt eftersom det blir mindre plats där inne nu. Älskar henne så otroligt! Längtar tills hon ligger där, på mitt bröst. <3

foster v 25

I morgon är det dags att jobba igen! :) Jobbar ca 11-12 veckor till och sedan blir det lite strödagar bara.

Kommentera!

