God morgon! :)

Idag börjar jag lite senare eftersom jag gick in och jobbade igår igen. :P Passar på att jobba lite mer eftersom det inte är superlångt kvar nu. Sista månaden kommer Frida tillbaka på jobbet så då jobbar jag bara ca 2 dagar i veckan. Det känns jättebra! :D

Igår kväll satt jag och Björn och shoppade lite på hm.com eftersom det var fri frakt! Då vi sorterade babykläderna insåg vi att vi hade för få bodys och byxor i stl 50 och dessutom behöver jag en höstjacka. Hittade en som var fin och såg skön ut! Jag gillar verkligen H&M Home och hittade ett gulligt baby-badlakan och tvättlappar där också. Åh, varje gång jag handlar något till vår kommande bebis så blir jag alldeles känslosam. Fantiserar om hur mysigt vi kommer att ha det första tiden då vi bara kan lära känna varandra och när man äntligen får pussa på henne. <3 Hösten känns verkligen som den perfekta årstiden att få barn… Det måste nästan vara min favoritårstid! :)

hmprod (1) hmprod (2) hmprod (3) hmprod (4) hmprod (5) hmprod

2 thoughts on “God morgon! :)

  1. Ja, nu börjar det verkligen närma sig! efter v 30 tycker jag det bara har svischat förbi! Innan dess tyckte jag veckorna smög sig fram! Och visst är det mysigt att få köpa grejer och ställa iordning och förbereda allt hemma! En liten bebis :) va mysigt!

Kommentera!

