Min prins

Min klippa, mitt allt. Det är min Björn!
Han tar så bra hand om mig. :) han gör snart allt här hemma eftersom jag är så trött på kvällarna. Nu står han och bakar en dinkelpaj med färska hallon. Det är så otroligt tacksamt att ha en så fin människa som sambo då man är otroligt gravidtrött med en busig bebis i magen som gärna sparkar och bökar all vaken tid. :P Han kommer utan tvekan att bli den bästa pappan i hela världen! :) Alltid full av energi och den snällaste människan på denna jord. Känner mig så tacksam att ha funnit honom! :) Längtar tills vi gifter oss om nåt år… Då vår lilla skrutt har blivit lite större. Vi vill ha en litet och intimt bröllop med de allra viktigaste människorna där. :) Åh, vad jag längtar till dess! <3

20130805-211036.jpg

3 thoughts on “Min prins

  1. Swesco: Ja, det blir troligtvis nästa vinter. :) Det blir alldeles för mycket med ett spädbarn och planering av bröllopet till denna vinter känner vi. :D

Kommentera!

