Statistik

Just ja! :) Glömde skriva om hur roligt det är att jag märker att jag har fler och fler återkommande besökare på min blogg och att antalet besökare ökar varje dag! :D Kul att ni kikar in dagligen! ;) Vet att bloggen tog en vändning då jag blev gravid och inläggen kanske inte faller alla i smaken. Men, det är trots allt mitt liv just nu och personligen tycker jag själv att det är lite roligare att läsa verklighetsbaserade bloggar hellre än bloggar som enbart handlar om meningslös konsumtion, fjortisfestande och innehåller tillgjorda och skitnödiga pose-bilder. Keep it real, people! :)

Allt jag skriver om är ärligt och handlar om mitt liv och mina åsikter. Jag är otroligt lyckligt lottad i mitt liv men en graviditet är verkligen inte alltid en dans på rosor och det vet alla som någon gång varit gravida! ;) Tack igen för att ni tar er tiden att besöka min blogg. Kram! :D

20130811-221541.jpg

2 thoughts on “Statistik

Kommentera!

