Zzzleepy

Vilken dag!!

Hela förmiddagen gick åt till att shoppa en spjälsäng på Ikea med mina svärisar. :) Dom köpte den åt oss tillsammans med madrass och vi är så otroligt tacksamma! Tusen tack Dag och Astrid!! :D

20130811-213125.jpg

20130811-213139.jpg

Direkt efter åkte vi hem och hämtade Silver och drog på Edwins 4-årskalas! Han har blivit då stor och det var supermysigt!! :)

20130811-213514.jpg

Nu är jag helt slut! Vi har tänt en massa ljus och nu vill jag bara somna…

One thought on “Zzzleepy

  1. Tack för att ni kom och för att ni finns! Ni är en stor del av vår goa familj och jag och mina barn är lyckligt lottade som har er i våra liv! ♡

Kommentera!

