H&M

 

hmprod

 

 

Titta vad fin overall Björn kom hem med idag! :) Från H&M! :D Han hade köpt en större än den vi har vilket är perfekt så att man har lite att variera sig med. :)

Idag har det verkligen varit en massa bök och bus i min mage. Det är fantastiskt att känna hur vår bebis växer för varje dag som går och nu känner man verkligen hur hon rör sig och inte bara sparkar. :) Jag längtar så ofantligt mycket tills hon ligger där på mitt bröst och vi äntligen får träffas. Och att sedan får vara hemma läääänge och bara rå om henne, det känns så otroligt underbart. Jag ska även använda mammaledigheten till att rannsaka mig själv och fundera ut vad jag vill göra framöver. Man får ju lite andra prioriteringar då det kommer ett barn med i bilden och det känns otroligt fint! Både jag och Björn ser fram emot att få ge henne en underbar och trygg uppväxt. Vår lilla ”A”… Åh, vad vi älskar dig och längtar efter dig nu… Men snart ses vi! <3

5 thoughts on “H&M

Kommentera!

