Det är synd om mig

Haha, jag ungefär så känner jag idag. :)

Dagen började inte superbra. Klev upp vid 6, dvs 1,5 timme innan alarmet skulle ringa. Var dötrött men kunde inte somna om efter att en busig bebis sparkat mig i sidan ett par ggr. :D

Var ut med Silver och kände mig pigg efter en stund i friska luften så jag körde lite intervaller. Inte så bra. Efter det fick jag världens sammandragningar och ont i bäckenet som höll i sig hela dagen. Det är bara att inse att jag inte kan jogga nu när jag är så långt inne i graviditeten. :P Väl på jobbet fick jag mycket hjälp av snälla arbetskamrater med lite avlastning med en del arbetsuppgifter. :) Dessutom fick jag sluta ett par timmar tidigare idag så vi åkte hem och lagade en god middag och efter lade jag mig bara på soffan och myste… Kan inte klaga just nu iaf! :D Björn köpte även lite godis till mig som tröst eftersom jag är ledig i morgon men jobbar hela helgen. Så detta blir alltså som en lördag kväll! ;P I skrivande stund bygger Björn ihop babysittern vi beställde för någon dag sedan.  I morse beställde vi även vinterhjulen till vår Brio Go. Så skönt att få bocka av på våran lista! Det krävs verkligen mycket planering innan vår bebis kommer och som jag skrev tidigare vill jag ha allt klart långt innan så att man verkligen kan slappna av sista tiden. :)

 

bild

 

I morgon ska jag sova ut!! :) Och greja på hemma. På eftermiddagen blir det förhoppningsvis en promenad med Ida och på kvällen kommer kanske Elle hit med sina fina barn. <3

 

Kommentera!

