15 år idag! :)

För 15 år sen kom han, min efterlängtade bror. Jag hade gett upp hoppet om att få ett syskon men där var han. En liten skrynklig kopia av min morfar. ;P

Idag fyller han år och har blivit så stor! Nu är det moppen som hägrar och till hösten blir han morbror. <3

Grattis älskade bror! Ikväll blir det middag och bio. :D

295246_10151037053726034_871325218_n

Bild från förra året!

23353_134715786543703_7673352_n

Bild från 2007.

One thought on “15 år idag! :)

  1. Va härligt!! :D Jag var svin nervös innan jag med, alla hade berättat världens historier för mig med.. Men när mitt vatten gick så släppte allt som jag hade varit nervös för och jag blev bara förväntansfull! Och när jag väl kom in till förlossningen så blev jag helt lugn, lovar att du kommer känna det samma.. När du väl är där kommer allt gå så bra så :)

Kommentera!

