Bloggpaus

Hej kära ni,
Idag har inte varit någon bra dag alls. Allt gick bara ur mig och vi fick ställa in Björns födelsedagsfirande. Jag hade som vanligt inte fått sova riktigt under natten och utmattningen har verkligen nått sin gräns nu. Jag känner att jag behöver en rejäl paus från blogg och övriga sociala medier. Jag vill verkligen fokusera på att vila upp mig då jag väl är ledig från jobbet och tyvärr är man ju alltid tillgänglig via dator/telefon. Men nu tar jag ett litet break för att samla lite kraft. Min bebis växer otroligt mycket nu och tar det mesta av min energi. Återkommer när jag har lite mer energi! Tack för att ni besöker min blogg. :)

Kram!

20130825-204216.jpg

5 thoughts on “Bloggpaus

  1. Bra att du tar det lugnt hjärtat mitt! Älskar dig o ”A”. Nu går vi mot den sista tiden. Du gör det jättebra som står ut med all smärta o oregelbunden sömn. Hade tagit över om jag kunde. Puss!

Kommentera!

