Det närmar sig. :)

Nu bökas det i magen och min lilla skrutt växer mer och mer för varje dag som går. :) Igår natt fick jag nästan sova helt ostört utan några hårda sparkar i sidan… Så tacksamt! 

Det går bra att jobba, är faktiskt på väldigt bra humör på jobbet nu av att få vara sysselsatt. Då slipper jag tänka på ömmande fogar, bortdomnad högerhand och diverse andra gravsymtom. :) Blir bara otroligt trött på eftermiddagen men än så länge funkar det ju! Jobbar bara heltid september ut och sen blir det några få dagar i oktober. :D Jag längtar så otroligt efter min bebis nu! Det är kanske lite tjatigt att läsa om men det skiter jag i. :) Att få bli mamma är nog det största som kan hända i en kvinnas liv! 

Nej nu ska jag fila klart på en annons som JESS ska ha i ST. Så kul att få pyssla lite med det grafiska på sidan om. Dessutom börjar Svenska Hollywood-fruarna nu!! :D

pregnant-lady-wk-31-closeup

3 thoughts on “Det närmar sig. :)

  1. Skönt att du mår bättre nu, snart så :-)
    Eller ja, bättre och bättre kanske är synd att säga men på sätt och vis. Jag kommer springa med byxan nere när de börjar bli oktober!♥

Kommentera!

