Kärleksförklaring

Dagarna är verkligen berg-och-dalbanor nuförtiden. Vaknade upp i morse tidigt, trots att jag är ledig och efter att ha sovit jättedåligt. Satt som en zombie i soffan ända till kl 11 typ innan jag gjorde någon nytta överhuvudtaget.

För mig känns det som en främmande känsla att måsta koppla av. Jag vet inte riktigt hur man gör? Blir rastlös av dator/tv/läsning. Var ute på promenad med Silver och självklart var det varmt och kvavt ute kombinerat med sammandragningar och lite värk i höfterna. Björn kom hem vid 5 och då blev jag lixom levande igen. :) Han är verkligen min klippa i allt det här!

Nu under kvällen har vi pratat lite om resan vi gjort tillsammans. Vår första date, och att vi åstadkommit så mycket i vårt förhållande under dessa snart 3,5 år. Alla drömmar slog lixom in för oss. Vi insåg snabbt att vi ville ha hus båda två och vi såg till att det hände. Jag hade ju ställt in mig på att inte skaffa barn men efter att ha varit med Björn ett tag så insåg jag hur fantastiskt det vore att ha ett barn med just honom! :) Han kände såklart likadant. Till stor del älskar jag Björn just för att han får mig att verkligen känna att ingenting är omöjligt, bara man vill det tillräckligt mycket. :) Ingen av oss behöver någonsin kompromissa för mycket. Vi är oftast på samma blad!

Nästa etapp blir till att gifta sig. Fast lilla ”A” får bli något år först. Förhoppningsvis blir det nästa vinter! Can’t wait!! <3

Vi köpte förresten en jättebra matskålshållare till vår Silver, på tal om kärlek! :D En höj-och sänkbar. Väldigt bra för höga hundar så att dom slipper stå och böja sig så mycket!

20130905-222705.jpg

3 thoughts on “Kärleksförklaring

  1. Om jag är din klippa, så är du mitt universum :) du är alla stjärnorna på himlen för mig. Varje gång jag tittar upp på himlavalvet så ser jag dig och ”A”, glittrande, lysande och värmande. Älska diii!

  2. Kärlek, både att ge och få den, är världens bästa!!!
    Så därför skickar jag dig ett enormt lass med kärlek och omtanke<3

    Du gör det här så himla bra Anna, hoppas du lyckas slappna av till slut – för det är du verkligen VÄRD!! <3 <3

Kommentera!

