v 33

… i morgon! :D

Och det känns! Börjar verkligen känna mig tung nu. Går som en 90-åring på kvällarna och färden upp och ner för trappen är ungefär lika smidig. Fattar inte hur jag ska stå ut dessa sista veckor men det är bara att bita ihop. Vi kvinnor är ju tydligen gjorda för att bära/föda barn!? Njaaa, det vette fasen. Men självklart är ingen graviditet den andra lik.

Vi kikar mycket på filmer om förlossningar just nu och det verkar ju onekligen göra väldigt ont att föda barn. Jag vill i alla fall försöka ha så lite smärtlindring som möjligt. Mest för att det blir en så naturlig födsel som möjligt och detta är ju oftast bäst för både mamma och barn. Jaja, vi får väl se vad jag säger när jag ligger där med värkar och skriker att jag vill dö? Men det är målet iaf.

Så här snygg (…) är jag nu:

bild (1)

Ja, jag har en magtatuering för den som undrar. Några år gammal nu så den ska fyllas i framöver. Motivet är från en av mina favorit animes sedan jag var liten, Lady Oscar. Här kan ni kika på den då den var lite mer nygjord på en smal mage. På tal om det. Längtar till jag ska göra fler tatueringar! Har 2 i åtanke som skall bli av framöver… Tycker att det är vansinningt snyggt med tatueringar men bara för min egen skull… Behöver inte visa upp dem eller så! ;D

I morgon jobbar jag och sen jobbar jag bara heltid ett par veckor till! :)

3 thoughts on “v 33

  1. Klart du kan föda naturligt! (återigen, kunde JAG så kan DEFINITIVT DU!!)
    Och det är klart det gör ont att föda barn, men det är ändå en slags hanterbar smärta – och med Björn vid din sida så kommer du garanterat att dig igenom detta galant!!!!!
    Heja Anna, snart är hon äntligen här!! :D :D

Kommentera!

