Samsung Galaxy Mega

Samsung galaxy Mega – Japp, det fick bli min nya mobil. :)

Anledningen är att jag faktiskt gillar stora mobiler och kollar mycket på youtubeklipp och gärna spelar spel såsom point-n-click och då känner en mobil med 6,3 tums skärm ganska logisk. :) Jag är så förbannat trött på iphone eftersom den känns så opersonlig och är svår att skräddarsy till egen smak. Planen var egentligen att hitta både en billig mobil och surfplatta nu innan jag blev mammaledig men nu känns det ju som att man får 2 produkter för priset av en! :) Jag beställde även genast några fina skal på ebay eftersom dessa är snordyra i alla webbshoppar här!

samsung_galaxy_mega_6.3_i9200

Annars då? V 34 nu. Är spyless på att blogga så inläggen blir nog ganska sporadiska denna vecka. Känner mig bara tung och har ont i kroppen. Får knappt sova på nätterna (som vanligt). Men nu är det ju inte långt kvar! Vi var och köpte lite småsaker till vår bebis igår… Bland annat ett gosedjur att hänga i vagnen. Detta har ju varit svårare än man kan tro! Färgen, motivet och möjlighet till att kunna spela musik har varit svår att kombinera. Ja, jag håller på att bli ett spykfall om ni undrar. ;) Detta är dock sista veckan jag jobbar heltid och det känns ju alldeles lagom. Som tur är drar alla braiga serier igång nu snart också, typ: Revenge, The walking dead, How i met your mother, Bates Motel (?) och American Horror Story.

 

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

5 thoughts on “Samsung Galaxy Mega

  1. Alltså, jag pratar om säsong 2, och inte om 3:an…. (eftersom jag endast ser den på tv {like a dinosaur} :)

    Säsong 1 hette Murder House, säsong 2 heter Asylum (när man får följa med till Briarcliff) och säsong 3 heter Coven.

    Jag som inte Netflixar måste alltså vänta till dess att säs. 2 kommer på tv, men TACKOCHLOV behöver jag ju bara vänta 5 dagar till, för den börjar redan på SÖNDAG!!!! :D:D:D:D:D:DDDD
    Jihooooo!! *taggad (Y)

  2. Nya American horror Asylum story kommer bli toppen!!!!
    I can’t wait!! :D :D

    Får vi se en bild på det fina gosedjuret??? *blinkar med hundögena^^

Kommentera!

