Lång dag igår!

Igår började dagen si sådär… Jag hade varit hos barnmorskan dagen innan och det visade sig att jag hade protein i mitt urin. Låter kanske lite osmakligt men jag blev ju såklart livrädd och trodde att jag åkt på havandeskapsförgiftning. Totalt förstörd kände jag mig redan som en dålig mor trots att barnet inte ens är ute ännu. Sov som en kratta och fick åka in tidigt nästa morgon och testa igen… Då fanns det inga spår av proteinet och troligtvis så var det tillfälligt pga stress vilket inte är så konstigt. Efter denna helg kommer jag inte att jobba något mycket alls vilket känns otroligt bra, jag är expert på att stressa upp mig på jobbet och vill hinna med så mycket som möjligt. Dessutom så ska tre av frisörerna på mitt jobb sluta och starta egen salong nu och de jobbade sista dagen igår… Lite vemodigt var det allt. Även om man säger att man kommer att ses så blir det ju garanterat inte så :/ Aja, önskar dem all lycka!!

Igår var det även Tjejkväll i in: Gallerian här i Sundsvall och det var verkligen fullt ös! Superkul med alla glada tjejer/damer men jag blev ju mer eller mindre invalid efter det igår kväll… Hade så ont i hela kroppen men jag sov aningen bättre i natt iaf. :) Alltid nåt! Idag jobbar jag inte hela dagen och får åka hem lite tidigare. DÅ står vila på menyn kan jag lova! :)

Bild från igår på värdinnorna, de längst till höger hade JESS stylat. :)

1235282_603354233036337_510046345_n

Kommentera!

