Dag 2

Tusen tack för allt stöd jag fått både på bloggen och på facebook (mina inlägg publiceras automatiskt där). Önskar att jag kunde länka kommentarerna från fb till mina blogg-kommentarer och spara dem eftersom majoriteten av alla kommentarer hamnar där. Är så tacksam för allt stöd, vilket som! :)

Igår var minst sagt en omtumlande dag. Fick ju lite panik då jag fick beskedet att jag skulle läggas in över natten på sjukhuset. Alla möjliga scenarion dök ju såklart upp i huvet om att vår bebis inte skulle må bra alls. Efter 2 mätningar så visade det sig att vi iaf hade en glad bebis i magen och mitt blodtryck hade återgått till det normala. Tyvärr så kunde de inte göra någon analys av proteinet i urinet eftersom de tydligen hade slarvat med mitt namn på provrören. Först var det tal om att jag skulle stanna ännu en natt och jag ville bara gråta av tanken men eftersom blodtrycket var bra kunde jag samla hemma och åka in i morgon bitti och lämna. Dessutom ska de göra ett tillväxtultraljud samtidigt. :) ser verkligen fram emot det! Att få se vår bebis igen! Hoppas att allt ser bra ut bara…. nu längtar vi så otroligt efter henne men självklart får hon gärna stanna i magen 2-3 veckor till om hon vill. Nu ska jag hem och vila!

image

Kommentera!

