Att kalla en gravid för fet

I morse när jag och Björn åkte mot sjukhuset så kom det en karl åkande i en jäkla fart och struntade i väjningsplikten. Naturligt sett så tutar man eftersom man ofta blir ganska skärrad då man stöter på dessa idioter som gärna utsätter andra och sig själva för fara. Detta resulterade i att han följde efter oss tills vi parkerat vilket kändes skitbra eftersom jag var laddad till tusen för en konfrontation. Ur en bmw klev en tanig man, 50+ ut och såg lite bajsnödig ut så jag gick till attack direkt och frågade om han inte var riktigt frisk i huvet som kör på det viset. Det slutade med att han kallade mig FET och hoppade sedan in i bilen för att gömma sig. Jag kallade honom gubbjävel och det tyckte han var helt orimligt men att kalla en gravid kvinna för fet var tydligen helt acceptabelt. Det slutade med att jag bad honom köra upp sin bmw i arslet och sedan åkte fanskapet därifrån.

Det kändes bra att han åkte därifrån med svansen mellan benen och jag hoppas innerligt att han har ett skitliv framför sig. :) Otroligt vilka idioter det finns där ute!

image

2 thoughts on “Att kalla en gravid för fet

  1. Ja bra Anna vilken idiot! Det hände mig också säkert på samma ställe jag kom från Granloholm hållet och den andra från Bydalen, och den idioten svänger bara över och kör på och lämnar inte företräde för mig som kommer från höger, helt rätt av dig att säga ifrån när du har rätt!

  2. Bra gjort Anna !!! vilken idiot ! Du skulle frågat han om han visste vart barn kommer ifrån …

Kommentera!

