Min älskling! :)

Förstod att det skulle bli en del gnäll då jag publicerade det förra men det var väntat, jag var ärlig och det kändes rätt för mig. Det här är min blogg, det jag skriver är mina åsikter, mitt liv och upplevelser och gillas det inte behöver man inte läsa det jag skriver. Dessutom är det bara jag och min s.k mamma som vet hur det ligger till i vår relation egentligen och jag kan inte ens i min vildaste fantasi förstå hur vissa människor kan ”tycka” något om detta då de inte ens känner mig? Sedan att hon och några av hennes ”vänner” suttit och skrivit en massa skit om mig på hennes fb säger mer om dem än om mig.

Aja nu släpper jag det här och går vidare. Vägrar dras ned i den där negativa enegin och fokuserar på min lilla familj ♥

image

image

image

2 thoughts on “Min älskling! :)

  1. Helt rätt Anna!
    Njut av din härliga familj och känn er förvissade om att vi är många som älskar er och vill er inget annat än väl <3 <3 <3

    *poopa på gokinderna hennes!!

  2. Det är sorgligt att man ska behöva välja bort vissa men tyvärr måste man det för att göra sitt eget liv bättre. Och du/ni har såå mkt att se framemot nu med lilla A. Kramar

Kommentera!

