Heldag

Idag har vi haft en riktig familjedag. Efter att ha ammat Arwen genom halva natten fick jag sova till strax efter 9! Så skönt… :) Vi åkte sedan mot stan för att fira Natalia och träffa alla i Björns familj. Arwen sov hela tiden och var så snäll. Kusin Pauline tyckte hon hade så söta fötter. :D längtar tills Arwen blir stor nog att leka hon med… om något år så :D

image

image

Efter gott fika och sällskap bestämde vi oss för att svänga in på Ikea på hemvägen eftersom jag ville köpa ett par grejer. Arwen var så himla snäll och låg och sov hela tiden ♥

Jag och Björn har börjat storstäda här hemma och röjer en hel del de få stunder Arwen behagar att ligga ensam och sova, vilka inte är många.  ;) Mådde verkligen inte bra i slutet av graviditeten och orkade knappt hänga tvätt i slutet så nu har jag ny energi!

Björn är ju ledig och är hemma med mig 1,5 vecka till…. yaaaay! :D dagarna går dock väldigt fort! I veckan har vi ändå lite planerat.  I morgon kommer dom från bvc och gör hembesök, vi ska även försöka åka till stan och kika in på jobben samt fika på Basilica. Dessutom blir det troligtvis fotografering med Veronika och Helena på söndag! Det kommer att bli så kul. Det är dom mest kreativa tjejerna jag känner :D Det blir troligtvis inga traditionella bebisbilder. :P

Snart är det dags att sova, är helt slut! Tog en bild på mig själv förut. Har inte gjort det sedan jag var gravid… var tvungen.  Vägde mig igår och hade gått ner 16 kg på 19 dagar… inte så konstigt eftersom jag hade så otroligt mycket vätska i kroppen på slutet. Några kilon har jag dock kvar att gå ned. Längtar tills jag kan börja träna på riktigt! :)

image

Saknar min gravid mage liiitegrann faktiskt. :/

God natt!

3 thoughts on “Heldag

  1. Vi saknar dig Elle! Men alltså jag såg att jag skrivit lite tokigt. Ska in på stan under veckan.. inte i morgon! Så kan ju åka in på onsdag då!? :D

  2. Vad fin du är ubi!! Saknar er som piiip! Synd att jag inte är på jobbet förän på onsdag. Åker hem härifrån på tisdag :) men ha en mysig dag <3 älskar er och saknar gotååårna sååå mycket!

Kommentera!

