Låt mig vara!

Idag ska vi på kalas! Natalia fyller år och Arwen ska få träffa sina kusiner. :) Det ska bli riktigt mysigt! Men först ska vi åka till Birsta… Får se hur det går. ;) Arwen vill ju äta med riktigt korta intervaller! :D Måste ta mig tid att framkalla en massa kort som vi tog i samband med förlossningen också… Hon är så himla söt. Fattar inte vilken tur vi har som fått nåt så fint som Arwen. <3

DSC_0043

 

Jag vill även be denna handfull äldre kvinnor som trakasserar mig på både facebook och på bloggen att låta mig vara. Ni är verkligen tragiska och jag hoppas att ni skäms över ert beteende! Tusen tack till allt stöd jag fått efter inlägget jag skrev som berör mina föräldrar! Det var verkligen svårt att blotta sig i detta inlägg och vara totalt ärlig. Det var en väldigt snäll version jag skrev men budskapet nådde i alla fall fram! Det jag skrivit är sant och det kan min man intyga. Jag vet även att min s.k mamma är otroligt manipulativ och har verkligen inga problem att ljuga för att framstå som bättre. Men som sagt, jag vill inte ha mer med henne att göra och verkligen inte med hennes kompisar och syskon som blint försvarar en människa som henne. Att vuxenmobba en nyförlöst 29-åring är inte bara otroligt lågt och omoget men även otroligt pinsamt. Jag skäms för eran skull eftersom ni verkar sakna hjärta och moral helt och hållet. Jag tänker inte ta bort inlägget eftersom det här är min blogg och jag skriver det som berör mitt liv och vissa sanningar kan vara svåra att acceptera och kanske upprör men det betyder inte att det är mindre sant. Att skriva att jag ljuger och att jag är en idiot trots att man inte känner mig och inte ens vet något om mig och min mammas relation kommer man ingenstans med. Ni hjälper inte henne och jag tänker inte prata med henne igen. Min man och mina vänner försökte kontakta henne igår för att prata med henne men som vanligt svarar hon inte i telefon. Hon kan aldrig stå för något hon sagt eller gjort. Ni som tror att detta handlar om en vanlig mor-dotter-dispyt och tror att jag är naiv och ”ska krypa till korset”, som ni uttryckt det – tror helt fel. Hennes brister är så pass allvarliga och omfattande att jag inte känner ett emotionellt band till henne, överhuvudtaget. Så låt mig vara, sluta skäm ut er ännu mer och framförallt, agera efter er ålder som i de flesta fall är 45+ av dem som skrivit om mig.

Nu vill jag lämna det här ämnet helt och hållet och jag hoppas att ni mobbare också fattar det!

3 thoughts on “Låt mig vara!

  1. Jag finns alltid där för dig och det gör även våra vänner och min familj som även är din familj. Du gjorde helt rätt som sa sanningen men vissa blir alltid manipulerade av den andre parten och det kommer man inte undan. Du är älskad av många och du vet mer nu av vilka. Älskar dig Anna!

Kommentera!

