Detta har hänt…

I måndags var jag med i expressen! Jag blev kontaktad förra veckan eftersom de hittat mina inlägg om juicefastan jag gjorde tidigare i år. Jag kände mig inte direkt ”fit for fight” utseendemässigt ännu med flera gravidkilon kvar och med konstant sömnbrist men aja, jag fick ju barn för lite mer än en månad sedan. Det känns ok!

Trodde dock att jag bara skulle vara med på ett litet hörn och fick en smärre chock då jag såg att jag både var med på framsidan och på typ en hel sida inne i tidningen. :P Haha. Här nedan ser ni mig längst till vänster:

original

Det var en kul grej iaf! :D

Igår promenerade jag till BVC med Arwen eftersom Björn jobbade. Var sjöblöt i svett men men gick ifrån Sörberge till Timrå på en bra tid! Skönt att komma igång!!

Min lilla sessa väger nu 3970g och är 50,5 cm lång. Hon växer så det knakar! :D Därefter hämtade Björn mig eftersom jag skulle möta upp Elle och hennes mamma för invigningen av Lager 157 här i Sundsvall. Väl inne i butiken så fanns det fantastiska erbjudanden… MEN. Kön till kassorna var milslånga så jag gav upp. :/ Åker nog kanske dit i helgen istället och letar någon tröja.

Nu räknar jag bara ned minuterna tills Björn kommer hem från jobbet. Han slutar tidigt idag och sen är det ju helg! Jag ska ta en lååååång dusch ikväll och ha lite hemmaspa tänkte jag. :) I helgen ska vi bjuda svärisarna på middag också. :) Det blir mysigt!

Jag ska verkligen bli bättre på att blogga också! Jag har flera recensioner att skriva också på produkter jag har testat och dessutom har jag några tips nu inför vintern jag vill dela med mig av. :D Stay tuned.

Kram!

Kommentera!

