Lördag!

Ahh, nyss hällt i mig en kopp kaffe på maten här hemma! Otroligt gott och uppiggande! :D

Vi var i Birsta idag. Letade klappar men hittade inget märkvärdigt. Vi köpte dock ett mumin- barnvagnshänge till Arwen….

rm13_xlarge

….och en pyjamas på Lindex som numera har ett samarbete med Littlephant. Så himla fina kläder! :D Vi kommer garanterat att handla mer därifrån!

ctb_lillephant_01 S0000007037912_F_W40_20130912132203Så himla bra kvalitet också. :)

Längtar så otroligt tills Arwen blir större. Hittade massor av saker jag vill… ehh, jag menar som jag tror att HON skulle vilja leka med när hon blir större. ;)

Vi skulle även åka på Ica Maxi men så fort vi satt oss i bilen så sprakade det till i Arwens byxa och jag ville hem och byta på henne direkt! :D Haha. Vi får handla i morgon istället. Längtar tills nästa söndag då det är julmarknad på norra berget i Sundsvall, så otroligt mysigt! Mycket fint hantverk och otroligt stämningsfull miljö där.

Nu ska vi njuta av lördagskvällen. <3 Om exakt en vecka blir min lilla prinsessa 2 månader gammal, tiden går så fort!

1461090_10151786935506034_1471682399_n

Tänk att jag är mamma till det här lilla miraklet! Den absolut bästa känslan som finns. <3

Kommentera!

