Maria Åkerberg

Idag har jag burit runt på Arwen non-stop. Hon vill bara amma och mysa i famnen hela tiden. :) Gofisen min!

image

Så här glad blir hon då man sätter ned henne en stund…. :P

Anyway, idag fick jag hem ett paket jag beställt ifrån Skin City! Jag hade slut på både rengöring och ansiktskräm så jag passade på att beställa Maria Åkerbergs fantastiska produkter eftersom de är svensktillverkade, naturliga och ekologiska! Dom är inte så fasligt dyra heller. I paketet jag fick hem medföljde en söt liten japansk träfigur. Jag blev verkligen asglad! :) Så kul! Jag var ju i Japan för typ 8 år sen och längtar verkligen tillbaka… aja det är ett helt annat inlägg! :) Kolla vad söt! ♥

image

Maria Åkerberg / Foaming facial wash / Face lotion

Dags för mer amning och lite Walking Dead. :D

Kommentera!

