Ingen middag

Jag hann skala potatisen och morötterna… mer hände inte med dagens middag. Min lilla skruttfia ville helt enkelt inte ligga ensam och sova längre! :) Men det gör absolut ingenting… När jag ser henne så försvinner allt annat. ♥
image

Nu sover hon gott i min famn, min lilla skatt. :D idag får Björn fixa middagen ;) Han skyndar alltid hem eftersom han längtar så otroligt efter Arwen! Tycker verkligen synd om honom som måste vara ifrån henne hela dagarna men det gör verkligen helgerna underbara! ♥

2 thoughts on “Ingen middag

  1. Åh, tack snälla! Va glad jag blir <333 Va skönt att du tappade så sjukt mycket vikt på så kort stund :D Då måste du haft mycket vatten i dig, det hade jag med.. :p Nä, man känner sig inte alls fin när man är gravid.. Fattar inte vad det är alla snackar om att man känner sig så vacker? Jag kände mig bara dunder stor och fet, och jag är så kort så jag såg bara ut som en boll med min mage ^^

Kommentera!

