Bästa dagen på länge

Idag åkte jag och Arwen till Birsta city för en riktig tjejdag! :) Väl där mötte vi upp mina bästa vänner Elle & Ida! Jag behövde verkligen mina tjejer idag… har saknat dem otroligt mycket. ♥ Som vi shoppat, fikat en massa gott och skrattat…. såååå roligt! :) haha

image

image

Det fanns ju verkligen massor av rea så jag passade på att fynda en jacka jag spanat på ett tag på Carlings!

image

Och jag blev så otroligt lycklig då jag hittade mitt all-time favorit-läppglans ifrån Lumene. Hade det för några år sen och sen fanns dem inte att köpa nånstans. Till min glädje hittade jag dem på rea på Åhlens och kissade nästan på mig av lycka!! :D Unnade mig 3 stycken. ;) Ida och Elle har nog aldrig sett någon så uppspelt över läppglans. ;P

image

image

Äääääälskar färgen och finishen på dessa! :)

Arwen var så himla lugn hela tiden och jag älskar Birsta Citys amningsrum där man kan amma i lugn och ro. Till Arwen köpte jag en pyjamas i eko-bommull som var så himla söt. ♥

image

Tack för idag mina älskade vänner! ♥ Som sagt, bästa dan på länge.

Nu blir det god middag och en massa mys.
image

Ha en fin kväll!

6 thoughts on “Bästa dagen på länge

  1. Håller med om amningsrummet! Men Edwin smäller i huvudet i de nya stolarna, haha, han är så lång. Har samma pyjamas i brunt. Älskar den!!

Kommentera!

