Nyårsafton

Denna dagen har varit otroligt upplyftande. Efter en sovmorgon har jag bara gått runt och känt mig så kärleksfull och tacksam. Jag har funderat hela veckan på vad mitt nyårslöfte skall vara i år. Vanligtvis brukar jag inte lova något vid nyår eftersom det känns ganska klyschigt och oseriöst. Men i år har jag flera löften. Dels det självklara: att vara en bra mamma, såklart! Ett annat löfte som känns väldigt relevant efter detta år är att inte blicka bakåt. Vissa saker är svåra att släppa taget om men om det är något min dotter har lärt mig är att bara leva här och nu. Detta tar mig till nästa löfte som är att njuta i stunden. Det var rätt så svårt fram tills att jag vaknade brevid Arwen första gången och bara låg och tittade på hur hon andades. Ville bara stanna i den stunden för alltid kändes det som! :) Sista löftet är att vara mer kreativ och göra sånt jag älskar som att rita, måla, sjunga och att spela tv-spel ;) haha.

Aja. Nog om löften! Tolvslaget närmar sig och vad jag vill säga med detta inlägg är att jag älskar min lilla familj och detta har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv eftersom min dotter kom till världen. För mig finns ingen större kärlek än den jag känner för henne. Och jag ser det som min uppgift att visa henne det, varje dag. :) Arwen Iris Lohi. ♥

image

image

Apropå kärlek så kände jag för att lägga en nyårsmakeup idag och det blev en del koppartoner. :D

image

Jag gjorde även en supergod vegan-lasagne som i princip var nästan helt ekologisk! :D

image

image

Snart är det dags för ett halvt glas champagne!!

Tack till alla som besöker min blogg oavsett anledning. Vi ses nästa år ;)

One thought on “Nyårsafton

  1. Åh, taack :) Men du då? Önskar att jag vore hälften så duktig som dig på att sminka mig, haha ^^ Va skönt att höra att det inte bara är jag som är så. Haha men det är svårt att hålla sig från att berätta hur dom ska göra som, haha ^^ De samma :))

Kommentera!

