Hår….

Sist jag klippte mig var i september… Så det är snart dags igen! Tog mig i kragen och bokade tid på Salong Pomp i slutet av månaden för en avkopplande stund. Ska då bara toppa mig och styla håret. Ingen färg för min del eftersom jag älskar min naturliga hårfärg! :) Försöker dessutom att spara långt och undviker hårfön och stylingprodukter så långt det går. Använder aldrig hårspray. Mycket beror även på att jag inte gillar ”produktkänsla” i håret. Men ska man ut nånstans så händer det att jag använder lite produkter. Ska jag bara vara hemma så brukar jag ibland dra i lite kokosolja i hårbotten och i längderna. :)

Då jag var gravid tappade jag mängder med hår och nu då jag ammar så tappar jag nästan ingenting, så det känns lovande.  Nu är jag bara less på mina slitna toppar…. Ursäkta trasslet på bilden.. gick och lade mig igår med blött och okammat hår. Vinnande kombo! …not.

image

8 thoughts on “Hår….

  1. Mäh, beställ bah’ 😄👍👍 Lash Booster är väl den du menar.Mina fransar växte bra fort under tiden jag använde den.

  2. Aj då ! Tycker dior och lancome har fått så torra mascaror.Väntar dock på ett paket från face Stockholm nu :).Med mina favoriter i :)

  3. Hej Najna ;) jo har testat dem båda om de var sådär i kvalitén. .. mascaran var åt det torra hållet men helt ok!

Kommentera!

