Grym dag! :)

Efter en härlig sovmorgon bar det av till Sensia där jag körde ett pass spinning med Elle som instruktör! Jag har ju inte kört spinning på snart 1,5 år och födde ju nyligen barn så jag var verkligen ringrostig. Jag gjorde så gott jag kunde och höll iaf ut hela passet. Jag måste säga att Elle är en fantastisk instruktör! Otroligt motiverande och har grym musiksmak. :)
image

Under tiden jag höll på att våndas åkte Björn och Arwen bort till Björns föräldrar och myste en stund. När jag var klar så åkte vi bort till birsta för att köpa en ny matberedare eftersom jag kört sönder den andra vi hade. Jag ville dessutom ha en matberedare med inbyggd blender så att jag snabbt och enkelt kan göra smoothies. :) Det blev en från Bosch med en massa roliga tillbehör. Jag använder matberedare dagligen och det är ett enkelt sätt att packa in så många näringsrika ingredienser som möjligt i maträtter utan att behöva stå och hacka i all evighet. Denna var dessutom mycket större än den förra! :)

image

När vi kom hem gjorde jag en god energigivande smoothie bestående av banan, bär, dadlar och svartkål. Mmmmmmm… :)
image

image

Denna blir perfekt sen när det är dags att börja göra barnmat också! :)

One thought on “Grym dag! :)

Kommentera!

