Helgen som varit

Jag har börjat ta internetpauser på helgerna… det gör faktiskt väldigt gott för själen! :) Tvn åker av ibland den med. :D

I går lördag var vi på cafe Basilica i stan och fikade lite och därefter åkte vi till Björns föräldrar. Supermysigt! Arwen passade på att bajsa ner sig helt när farfar Dagge stod och pratade med henne.  :D hahaha så sött att hon fiser värre än en vuxen karl!

Idag gick vi Sidsjön runt med Elle och vi hade helt missat att backen öppnade idag så det var sjukt mycket folk! Otroligt skön promenad iaf trots att det knappt gick att dra vagnen runt…
image

På vägen hem bajsade Silver ned bagageutrymmet i bilen och jag höll på att bli tokig… Men lite bajs i bilen har väl ingen dött av?! Haha.

Nu på eftermiddagen har vi städat här hemma. Det samlas verkligen på eftersom jag inte hinner med mig på veckorna. Nu är det sängdags här hemma… jag är en väldigt trött mamma just nu. Go natti!
image

Kommentera!

