Ät ett blåbär

Tjeeenare

Nyss varit på en joggingrunda med vagnen runt elljusspåret. Eller ja, orkade inte jogga hela men jag gjorde mitt bästa! Arwen sover vidare i sin vagn och jag hann göra en blåbärsmoothie som var deeelish! Jag har tillåme lite kvar i mungipan ser jag nu då jag lägger upp den här bilden. ;)
image

I morgon ska jag äntligen få klippa mig!!!!!!!!!!!
Det känns så skönt eftersom mina toppar snart självantänder. Gaaaaah
I morgon är Björn också ledig så vi ska ”göra stan”. ;) Måste köpa lite smågrejer eftersom jag ska på 30-årsfest på lördag!! :D Då ska Björn vara ensam med Arwen en hel kväll och jag ska vara utan henne (!!!!). Kommer säkerligen ringa Björn var tionde minut och fråga vad dom gör men jag behöver få komma ut lite och få göra mig lite snygg. Ser ju ut som att jag kravlat ut ur en sopcontainer för det mesta.  ;)

One thought on “Ät ett blåbär

  1. Jodutack! Ser själv också helt genomskinlig ut!!! Lyxigt att få piffa till sig lite! Tror jag blir mörkare runt ögonen också för varje barn. Zombievarning!

Kommentera!

