En ”sån” dag

Ja ibland är dagarna inte roliga. Det är dom dagarna Arwen är grinig, vägrar sova och vill bli ammad hela tiden. Antagligen för att hon har en tillväxtdag… men vi kämpar oss igenom. Läste att Blondinbella ger sin son ersättning på kvällarna så att han ska sova längre men det är inget alternativ för mig. För mig känns det alldeles för riskabelt eftersom den egna produktionen kan bli lidande pga tillägget. Bara man tror på sig själv och härdar ut dessa månader så har man absolut tillräckligt med mat till sin bebis. Bröstmjölk är det absolut bästa man kan ge sin bebis och jag skulle inte tycka om att ge ersättning till min bebis när jag själv inte dricker komjölk. (Euuww!) Kroppen reglerar ju hur mycket som behövs och ibland sover Arwen 4 i sträck på natten efter kvällsmålet. Ammar henne alltid det sista jag gör innan vi sover. ♥

Aja bara att härda ut. Om 2 månader får jag ju börja ge henne lite smakportioner! :) Min lilla sötnöt börjar bli så stor!

image

image

Kommentera!

