Homestyling

Fyyy fanken vad kul det är att homestyla. Om det hade funnits efterfrågan på ett sånt yrke här hade jag lätt velat jobba inom det området. :) Igår sprang jag omkring som rabiessmittad räv här hemma och fixade. Hade ju såklart en extremt sur bebis som vägrade sova bara för att jag hade massor att göra. Vi hade ju visning för ett par igår som verkligen verkade gilla huset enligt mäklaren. :) Och det förstår jag… Älskar ju vårt hus! :D Idag har vi ju den första ”riktiga” visningen och Björn jobbar SÅKLART till kl 18 bara för det.. så allt ansvar faller på mig. Inte så farligt kanske en oinsatt läsare kan tycka men jag vill att allt ska se rätt ut, jag måste tajma in så att Arwen hinner få mat innan vi åker, trycka in en Siberian Husky i bilen, försöka få 2 katter att STANNA ute och inte kuta in så fort dörren öppnas, tända en massa ljus, städa det sista och dessutom få med mig allt annat i bilen. Det bara måste gå! :) Känner mig spänd och förväntansfull över feedbacken på huset!

Nu ska jag greja vidare, wish me luck! Idag är microfibertrasan min bästa vän. :P

hämta

6 thoughts on “Homestyling

  1. En kompis till mig pluggar nått liknande på distans i Danmark eller nått sånt. Det är inga fysika möten och hon får uppgifter via mail. ”tentorna/proven” består av inlämningsuppgifter/arbetsprov. Kan kolla med henne vad det är hon läser. Annars går det nog bara att googla sig till något =)

  2. Monke: Haha, ja fy sjutton vilket jobb det är! Till slut har man gjort så fint att man inte vill flytta längre. ;) Att man inte kan ha så fint jämt lixom! Jaså… Fan vad vi är bra!!

  3. Jodå jag förstår, det är mer göra än vad man tror.. med en visning. Till slut har man städat så mkt att man inte vill vara i huset för att det är så fint :-) Andreas har alltid jobbat, så då har det varit mitt bestyr :-(
    Lycka till!!

Kommentera!

