Klick

image

Idag har vi haft en superbra dag! :) Arwen har sovit så bra och vi har letat lägenheter på nätet. Inte det lättaste med skyhöga krav men vi kommer att hitta nåt som vi trivs med, det tvivlar jag inte ens sekund på. Hittills har vi varit på 5 visningar men det har inte känts rätt… The search continues..

Dags att sova. Igår kväll när jag tittade ut såg jag räven som smyger omkring här på kvällarna… Tycker så synd om honom/henne.. Vill ta hand om alla djur! På tal om det – Nu har jag varit vegetarian i typ ett år. Yay me!! Känns fantastiskt både i kroppen och själen. Jag har inte ens varit förkyld sedan jag blev det… otroligt. :D Älskar som sagt alla djur. Även kor, grisar, kycklingar och fiskar. Alla är värd livet vi får här på jorden och jag vill verkligen inte ta del av lidandet dessa djur utsätts för. ♥ Har hittat så otroligt inspirerande och starka människor världen över att se upp till. Jag komner att skriva mer om de positiva förändringarna jag upplevt i ett senare inlägg… Nu måste jag sova! Sotaren kommer tidigt i morgon bitti.

Natti!

Kommentera!

